loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 42 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

NEW-NEXUS-7-TABLET

آی تی رسان- چند روز پیش، تبلت نکسوس ۷ جدید معرفی شد، دستگاهی که تقریبا تمام مشخصات آن تا قبل از معرفی لو رفته بود و چیز چندان جدیدی برای گفتن در سمینار خبری‌اش وجود نداشت! نکسوس ۷ قبلی محصول موفقی از همکاری مشترک گوگل و ایسوس بود که توانست به فروش بالایی نیز دست پیدا کند. حال این دو شرکت امیدوار هستند تا در همکاری جدید خود، موفقیت بیشتری را نیز به دست بیاورند. در این مقاله به ۷ دلیلی که می‌تواند کاربر را به خریدن نکسوس ۷ جدید ترغیب کند، اشاره‌ای خواهیم داشت.  برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 99 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

خبر آنلاین-فناوری اطلاعات > نرم افزار – جدید ترین سیستم عامل آندروید موسوم به Key Lime Pie یا آندروید ۵٫۰ در اکتبر و هم زمان با جشن تولد ۵ سالگی آندروید، عرضه خواهد شد.

کیک لیمویی یا همان Key Lime Pie قرار است تغییرات جدیدی را در خود داشته باشد که مهمترین آن به گفته کارشناسان، عملکرد و پرفورمنس سیستم، چند اجرایی شدن اپ ها خواهد بود.

بسیاری از کاربران لیستی از آرزوهای خود برای این سیستم عامل تهیه کرده اند که در اینجا سعی می کنیم ۱۲ ویژگی یا فیچر مورد نظر را با هم بررسی کنیم:

محمدزاده بازدید : 46 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

b24bccf31933f359683282db276ca778_XL

زومیت- سال گذشته و با ورود اولین سری از تبلت نکسوس ۷، بازار تبلت‌های مبتنی بر اندروید، جهشی رو به جلو را تجربه کرد. حال گوگل تمام تلاش خود را بکار بسته تا نسل جدید این تبلت محبوب را قدرتمند تر گذشته راهی بازار کند. در ادامه می‌توانید تفاوت دو نسل از تبلت نکسوس ۷ را به صورت تصویری مشاهده نمایید.

نکسوس ۷ جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون S4 Pro، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و اسپیکرهای استریوی قدرتمند است. همچنین استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل در کنار استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، بسیاری از طرفداران این تبلت را خوشنود کرده است.

تمامی این مشخصات فنی، در دل یک بدنه زیبا و خوش ساخت قرار گرفته‌اند. تغییر مکان پین‌های شارژ و همچنین جک هدفون و میکروفون در نسخه جدید نسکوس ۷ باعث شده است تا علاوه بر کاهش ضخامت، ظاهری شکیل تر به خود بگیرد.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر دو نسل از تبلت نکسوس ۷ که محصول همکاری گوگل و ایسوس هستند را مشاهده نمایید

محمدزاده بازدید : 42 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

خبر آنلاین-امروز Xperia ZR جدید را با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای Full HD در زیر آب، معرفی کرد.

این تلفن هوشمند مبتنی بر Android با داشتن یک صفحۀ نمایش ۴.۶ اینچیReality display با کیفیت HD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع، پردازشگر چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ S4 Pro و پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم ۴G LTE، فن‌آوری و محتوایی پیشرو را ارائه می‌کند. برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 45 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

b24bccf31933f359683282db276ca778_XL

زومیت – گلکسی نوت ۳ مجهز به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ و حافظه رم ۳ گیگابایت است. چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که تولید ماژول سه گیگابایتی حافظه رم را آغاز کرده است و احتمالا گلکسی نوت ۳ اولین تلفن مجهز به این حافظه خواهد بود.

به نظر می‌رسد سامسونگ به این نتیجه رسیده که صفحه نمایش ۶ اینچ گلکسی مگا برای گلکسی نوت مناسب نیست و ترجیح داده که صفحه نمایش نسل سوم نوت را نسبت به نسل دوم خیلی افزایش ندهد.

گلکسی نوت ۳ از پردازنده Snapdragon 800 با پشتیبانی از فناوری LTE-A بهره می‌برد. سرعت انتقال اطلاعات در این شبکه تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه قابل افزایش است. برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 47 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 زومیت-گوگل همواره به کار کردن بر روی فناوری‌های آینده، مانند عینک هوشمند و پروژه Loon، در آزمایشگاه‌های مخفی خود مشهور است. حال به نظر می‌رسد محققان این شرکت در تلاش هستند تا پلتفرم ترجمه همزمان زبان‌های مختلف را ایجاد کنند.‎ این اقدام باعث خواهد شد تا انقلابی در زمینه ارتباط انسان‌ها با یکدیگر به وجود آید.

با توجه به سخنان «هوگو بارا»، نایب رییس بخش اندروید در گوگل، این شرکت به شدت مشغول توسعه یک فناوری جدید است تا بتواند به صورت تقریبا همزمان، به ترجمه زبان‌ها بپردازد. البته لازم به ذکر است که این پروژه در مراحل ابتدایی طراحی به سر می‌برد.
محققان این پروژه در آزمایشگاه Babel Initiative کمپانی گوگل مشغول کار بر روی توسعه فناوری ترجمه همزمان هستند.
این فناوری شگفت انگیز، گوشی همراه شما را به یک مترجم خبره جهانی بدل خواهد کرد. به عنوان مثال، شما می‌توانید به زبان پارسی صحبت کنید و سخنان شما بلافاصله به زبان‌های مختلف ترجمه خواهد شد.
البته چگونگی کارکرد این تکنولوژی هنوز مشخص نیست. برای مثال هنوز نمی‌دانیم که آیا سخنان، با صدای خود کاربر ترجمه و پخش می‌شوند و یا سخنان ابتدا به متن تبدیل شده و سپس به زبان‌های مختلف ترجمه خواهند شد.برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 67 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

DSC01314_verge_super_wide

زومیت – نسخه‌ی کوچک‌تر پرچمدار محبوب HTC  با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و امکانات نرم افزاری مشابه با HTC One، تا ماه آینده وارد بازار خواهد شد. گفته می‌شود قیمت گذاری این مدل بسیار منصفانه و تا حد قابل توجهی پایین‌تر از مدل اصلی می‌باشد. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

HTC بالاخره امروز برادر کوچک‌تر پرچمدار محبوبش را با نام HTC One Mini معرفی کرد و به انتظار طرفداران مشتاق خود پایان داد. پردازنده‌ی وان کوچک، یک تراشه‌ی دو هسته‌ای از نوع Snapdragon 400 می‌باشد که با حداکثر فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و به کمک حافظه رم ۱ گیگابایتی، وظیفه‌ی امور پردازشی را بر عهده دارد.

حافظه داخلی دستگاه تنها ۱۶ گیگابایت است و قابل افزایش نیز نخواهد بود. خبری هم از NFC و لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر نیست. البته به نظر می‌آید فرستنده اینفرارد نیز از این مدل حذف شده باشد، هرچند این موضوع به طور جدی به تجربه کاربری دستگاه صدمه‌ای وارد نمی‌کند.

بدنه‌ی دستگاه هم دستخوش تغییرات اندکی شده و حالا، با گوشه‌هایی گرد طرف هستیم. اما با وجود تمامی دگرگونی‌هایی که صورت گرفته، باز هم همان تجربه کاربری بی‌نظیر وان در انتظارتان است.

بنابر گفته‌ی خبرنگاران حاضر در مراسم، تجربه‌ی استفاده از دستگاه کاملا با وعهده‌های HTC برابری کرده و شما در عمل تفاوت چندانی در کارایی و لذت استفاده از مینی با نسخه‌ی اصلی حس نخواهید کرد. همچنین صفحه نمایش ۷۲۰p دستگاه نیز که از نوع Super LCD است، واقعا زیبا و شفاف است و تفاوت چندانی با نمایشگر Full HD وان بزرگ ندارد. تراکم پیکسل‌ها در صفحه نمایش وان مینی، ۳۴۱ پیکسل بر اینچ بوده که واقعا کافی به نظر می‌رسد. برای دیدن عکس های این گوشی به ادامهی مطلب مراجعه کنید.

محمدزاده بازدید : 41 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

500x280xmoto-x-open-mic-narenji-20130720.jpg,q1374291935.pagespeed.ic.vzWvPuWNdh

نارنجی - مثل اینکه امروز، روز موتورولا و اسمارت فون جنجالی آن، موتو ایکس است. طی دو خبر و شایعه جداگانه از منابع مختلف، مطلع شدیم که قرار است این تلفن هوشمند جذاب بالاخره در تاریخ ۱۰ مردادماه با طور رسمی طی مراسمی در نیویورک رونمایی گردد. برای تو ضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدزاده بازدید : 54 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

500x412xmoto-x-press-render-narenji-20130720.jpg,q1374307474.pagespeed.ic.GXNpCvyFDU

نارنجی – همان طور که گفتیم ، به احتمال فراوان موتو ایکس گوگل دهم مردادماه رونمایی خواهد شد. اما اگر تصاویر، شایعات و ویدیوهایی که تا کنون از این سوگلی موتورولا منتشر شده اند، هنوز نتوانسته اند حس کنجکاوی شما را اقناع کنند، پیشنهاد می کنم تا آن زمان با نارنجی همراه باشید.

تازه ترین خبر هم اینکه اکانت تویتر @evleaks به همراه سایت TheUnlockr یک تصویر رندر شده از Moto X به دست آورده اند و ادعا می کنند شبیه ترین مدل به نمونه اصلی خواهد بود.

تا کنون اندروید خالص به عنوان یک مشخصه کلیدی موتو ایکس به شمار می رفت، اما حالا به نظر می رسد که قرار است با یک رابط کاربری ویژه موتورولا روبرو باشیم که زیرکانه تغییراتی را درون خود تجربه کرده است. البته برخی از این تغییرات را هم به ویژگی های اندروید نسخه ۴٫۳ منسوب می دانند. مانند نوار ناوبری پایین که کاملا شفاف شده و زیر آن قابل مشاهده است.

جالب اینکه در کنار انتشار این تصویر برخی منابع دیگر شایعات تازه ای درباره مشخصات فنی و بدنه این پرچمدار موتورولا منتشر کرده اند. از جمله سایت Verge به نقل از @evleaks می گوید اسمارت فون مورد انتظار موتورولا نمایشگری ۴٫۵ اینچی خواهد داشت و در کنار پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپدراگون و رم ۲ گیگابایتی، جنس بدنه پشتی آن از Kevlar خواهد بود. همان پوستین مستحکمی که تا کنون آن را در بر اسمارت فون های قدرتمند موتورولا مشاهده می کردیم.

محمدزاده بازدید : 57 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

500x185xw680-narenji-20130715.jpg,q1373832163.pagespeed.ic.XYIh1kP3Ro

نارنجی - گاهی نگه داشتن آمار تلفن هایی که به روز رسانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد سخت می شود٬ و اینکه تا چه مدت توسط تولیدکنندگان شان پشتیبانی می شوند هم مطرح است. در این جا٬ نگاهی می کنیم به HTC و تلفن های این شرکت که قرار است به اندروید ۴.۲.۲ و سنس ۵ مزین شوند.

از بالا به پایین می آییم. One و Butterfly هر دو اخیرا به روز رسانی مذکور را دریافت کرده اند -یا بسته به مناطق جغرافیایی دریافت خواهند کرد. غیر از این دو٬ تنها تلفن های ۱۰۸۰p که به روز می شوند Droid DNA برای اوپراتور ورایزن و J Butterfly در ژاپن هستند. اما Butterfly S احتمالا از همان ابتدا با اندروید ۴.۲.۲ و سنس ۵ عرضه خواهد شد.گروه دوم٬ پرچمدارهای سال گذشته اچ تی سی هستند. One X و +One X نیز هر دو در یک ماه آینده اندروید ۴.۲.۲ و سنس ۵ را دریافت خواهند کرد. درست پس از آن٬ One XL و One XT و One XC به همراه Evo 4G LTE به روز رسانی خواهند شد.از پرچمدارهای جدید و قدیم که فاصله بگیریم٬ به One S می رسیم که متاسفانه طرد شده و آخرین به روز رسانی آن اندروید ۴.۱.۱ و سنس ۴+ باقی خواهد ماند. البته احتمال دریافت برخی آپدیت ها برای رفع باگ ها٬ وجود دارد.و دست آخر One SV را داریم که اندروید ۴.۲ را دریافت خواهد کرد ولی سنس ۵ را خیر -که این احتمالا به خاطر حافظه کم ۸ گیگابایتی آن است. آیا تلفن شما هم در این فهرست حضور دارد؟

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 10,816
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت