loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

screen-shot-2013-05-24-at-12-42-04-pm

آی تی رسان- ظاهرا گوگل تصمیم گرفته است به جای آنکه جان مصرف کنندگانش را تا آمدن کیک لیمویی به لب رساند، آخرین نسخه از آبنبات ژله‌ای را به عنوان “کاچی به از هیچی” روانه  بازار کند، تا شاید ته دلی از این مصرف کنندگان همیشه در صحنه بگیرد. تشبیه این نسخه به کاچی هم بی علت نیست. بالاخره کیک لیمویی کجا و این کجا! اما خب این کاچی ما هم نسبت به ورژن پیشین خود تغییراتی هر چند اندک کرده است. قرار است در نوشته زیر به این تفاوت‌های اصلی این دو نسخه بپردازیم و بگردیم تا شاید بهانه‌ای پیدا کنیم برای خداحافظی با نسخه ۴٫۲ و سلام به ۴٫۳٫

محمدزاده بازدید : 36 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

nexus-7-533x400

آی تی رسان - نکسوس ۷ موفق‌ترین مدل از این سری و احتمالا پرفروش‌ترین گجت در فروشگاه گوگل پلی بوده است و همانطور که می‌دانید هر دوی آنها هم توسط کمپانی ایسوس تولید شده است. طبق گفته‌های تحلیلگرمینگ چی کو، ظاهرا گوگل تصمیم گرفته است که تغییری در شراکت خود ایجاد کرده و به سمت ال جی دست رفاقت دراز کند.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

xGoogle,P20Hugo,P20Barra-narenji-20130729.jpg.pagespeed.ic.U__RwcrFwM

نارنجی-باید با حقیقت روبرو شد، تا زمان معرفی نکسوس ۷ (۲۰۱۲) تبلت های اندرویدی خوب فروش نمی رفتند. در اصل تنها تبلت موفق اندرویدی قبل از آن٬ کیندل فایر آمازون بود که به نوعی در اکوسیستم اندروید یک خارجی به حساب می آید و آمازون با کشیدن لایه ای کاملا اختصاصی بر روی اندروید٬ حتی فروشگاه و پشتیبانی مجزایی برای آن در نظر گرفته.

 

نکسوس ۷ با حضورش نه فقط ۷ میلیون فروش کرد بلکه وجهه عمومی تبلت های اندرویدی را هم بهبود بخشید و سهم فروش آنها در فصل اخیر را به نزدیک ۵۰ درصد رساند تا تعداد تبلت های اندرویدی فعال٬ از ۱۰ میلیون به ۷۰ میلیون برسید که رشدی بسیار چشمگیر است. ولی با تمام اینها٬ هنوز بیشتر تبلت های اندرویدی پشت سر آیپد قرار دارند و کمبود اپلیکیشن های اختصاصی برای آنها٬ به چشم می آید. اما هوگو بارا از مدیران گوگل٬ می گوید سخت افزارها نیز همپای اپلیکیشن ها نیازمند بهبود جدی هستند.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

smartphones_rect

ایستنا - این طور که نتایج حاصل از بررسی‌های جدید شرکت IDC نشان می‌دهد، دو شرکت اپل و سامسونگ همچنان حاکم بازار جهانی تلفن‌های همراه هستند. با این وجود طی فصل دوم سال جاری میلادی سهم آن‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند کاهش یافته است.

محمدزاده بازدید : 38 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

نویسنده.pdf - Adobe Reader

 زومیت - چندی پیش شایعه عرضه نسخه جدیدی از گلکسی نوت ۲ با پردازنده Snapdragon 600 کوالکام به گوش رسید و بنچمارک AnTuTu آن فاش گردید و امروز نیز این تلفن رسما با نام مدل GT-N7108 معرفی شد. نسخه جدید گلکسی نوت ۲ قرار است از طریق اپراتور چینی China Mobile توزیع شود.

محمدزاده بازدید : 50 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

GoogleGlass_15

ایستنا- گوگل، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را تشویق کرد تا از طریق استاندارد Android SDK ابزارهای اندرویدی خود را برای عینک هوشمند Glass تولید کنند.

به گزارش فارس به نقل از تِک‌کرانچ، این طور که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهند، شرکت گوگل در آینده نزدیک موج جدید ابزارها و برنامه‌های پرقدرت و کاربردی را برای عینک هوشمند Google Glass روانه بازار می‌کند.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

274551_750

ایتنا – سامسونگ حاکمیت خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را گسترده‌تر کرد و توانست طی فصل دوم امسال تقریبا یک‌سوم گوشی‌های هوشمند عرضه شده در جهان را تولید کند.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ان‌دی‌تی‌وی، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند طی فصل دوم سال جاری میلادی در شرایط مناسبی به‌سر می‌برد؛ اما در همین دوره زمانی آیفون اپل نسبت به گوشی‌های هوشمند تولید شده در شرکت کره‌ای سامسونگ و دیگر شرکت‌های آسیایی از عرصه رقابت جا ماند.

محمدزاده بازدید : 47 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

focal-1

نارنجی - کمتر طرفدار اندروید هست که گروه سیانوژن مد و سفت‌افزار اختصاصی آن را نشناسد. جدیدترین پروژه آنها در این زمینه Nemesis نام دارد که نسخه ای جدید از دستاوردهای این گروه به شمار می رود و قصد دارد “بهترین تجربه سیستم عامل شخصی شده” تاکنون را رقم بزند.

ویژگی های خاص پروژه نمسیس هنوز در پس پرده است ولی یکی از مواردی که اعلام شده٬ Focal نام دارد: یک اپلیکیشن دوربین همه کاره٬ قدرتمند و تک. فوکال دارای رابط کاربری مبتنی بر ویجت است که دسترسی به تنظیمات مختلف دوربین را آسان می کند. حتی دستور صوتی برای عکس گرفتن نیز در فوکال گنجانده شده.

محمدزاده بازدید : 41 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

xNote-narenji-20130729.jpg.pagespeed.ic.FoBR5Kmf9z

نارنجی - بنا بر لیست منتشره توسط سایت هندی zauba ، سامسونگ تست های گلکسی نوت سوم را با سه نمایشگر مختلف شروع کرده است. این سایت معتقد است سامسونگ هنوز به تصمیم نهایی در خصوص اندازه نمایشگر نرسیده و برای Galaxy Note III میان اندازه های ۵.۵ اینچ، ۵.۷ اینچ و ۶ اینچ مردد است.

اما اگر به خاطر داشته باشید، کمی پیش از این گزارش های متعددی خبر از انتخاب نمایشگر تقریبا ۵.۷ اینچی برای این فبلت داده بودند. لذا به نظر می رسد که این آمار zauba کمی کهنه شده اند و سامسونگ بالاخره تصمیم نهایی را اتخاذ کرده باشد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 10,803
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت