loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 37 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Android-4.3-Jelly-Bean-1ایستنا به نقل از سایت رسمی اندروید نوشت: اندروید ۴.۳ آمده تا یک جیلی بیلی خوشمزه تر از قبلی ها باشد. البته تغییرات وسیع یا چشمگیر نیست. گوگل با این نسخه از اندروید چند ویژگی جدید را به دستگاه های اندرویدی آورده٬ که در اینجا خلاصه به آنها می پردازیم.

محمدزاده بازدید : 64 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

htc-one-m7-silver

ایستنا-اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آندروید با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هستید، میتوانید در ادامه با ۵ گوشی برتر آندرویدی دو سیم کارته موجود در بازار ایران به انتخاب آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) آشنا شوید :

۱- HTC One Dual Sim – اچ تی سی وان دو سیم کارت.برای دیدن گوشی های دیگر با قیمت به ادامه مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 44 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

1-Header-narenji-20130726_1

نارنجی- اندروید ۴٫۳ جیلی بیلی چهارشنبه معرفی شد و هر یک از شرکت های سازنده، کم کم برنامه به روز رسانی خود را اعلام می کنند. سونی هم تلفن هایی که در صف دریافت نسخه جدید هستند را معرفی کرده است.

سونی اکسپریا Z، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR، اکسپریا تبلت Z، اکسپریا SP و البته سنگین وزن سونی یعنی اکسپریا Z Ultra مدل هایی هستند که به هنگام رسانی آنها تایید شده است. همچنین به روز رسانی مدل های دیگری که در فهرست نیامده اند نیز محتمل است.

محمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

a387c888272e7e83dad4f5fe343c2c48_XL

زومیت-گوگل چهار شنبه، دوم مرداد ماه نسخه‌ی جدیدی از اندروید آبنبات پاستیلی را به همراه نسل دوم از نکسوس ۷ معرفی کرد. نخست به سراغ بخش گرافیکی می‌رویم که گویی بیشترین توجه مهندسان را به خود جلب کرده بهوده است. بافرینگ سه گانه، کاهش تاخیر در پاسخ دهی لمسی، پشتیبانی از vsync به صورت زمان بندی شده، استفاده بهینه از حداکثر توانایی‌های پردازشگر و از همه مهم‌تر پشتیبانی از OpenGL ES 3.0، ویژگی‌های جدیدی هستند که بالاخره به اندروید اضافه شدند. OpenGL ES به توسعه دهندگان بازی‌های موبایل اجازه می‌دهد از نظر گرافیکی، کیفیت اپلیکیشن‌های خود را افزایش داده و مولفه‌های محیطی و بصری بسیار بیشتر و دقیق‌تری را به محصولات خود بی‌افزایند که این موضوع می‌تواند به نزدیک‌تر شدن کیفیت بازی‌های موبایل و کامپیوترهای شخصی کمک شایان توجهی کند.

محمدزاده بازدید : 43 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

a387c888272e7e83dad4f5fe343c2c48_XL

زومیت -سامسونگ امروز بطور رسمی گزارش مربوط به عملکرد مالی شرکت را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ ارائه کرد. این کمپانی کره‌ای در سه ماهه دوم امسال توانسته به سود عملیاتی خیره کننده ۸٫۵ میلیارد دلار از درآمد خارق العاده ۵۱ میلیارد دلار دست یابد.

این اعداد و ارقام در کل تاریخ فعالیت سامسونگ بی سابقه بوده است و چه در زمینه درآمد و چه از نظر میزان سود، تا به حال تکرار نشده است.

سامسونگ در گزارش خود اعلام کرده که میزان فروش و عرضه تلفن‌های هوشمند این شرکت در فصل دوم سال ۲۰۱۳ نیز افزایش یافته است. آنها به دلیل عرضه موفق گلکسی اس ۴ توانسته‌اند درآمد بخش موبایل را ۹ درصد افزایش دهند.

محمدزاده بازدید : 96 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

nexusae0_ascend-mate

ایتنا - ممکن است برای عده‌ بسیاری پرداخت یک میلیون و ۴۳۷ هزار تومان آن هم برای یک گوشی مقدور نباشد اما بهتر است قبل از پیش داوری نگاهی به ویژگی‌های Huawei Mate بیندازیم.

گوشی یا تبلت؟ سوالی که عده بسیاری هنگام رویارویی با این مدل از سری مدل‌های ascend با آن مواجه خواهند شد. اگرچه اندازه‌ی ۶.۳ اینچی این محصول برای یک گوشی کمی زیاد است و کاربر نمی‌تواند آن را در جیبش قرار بدهد اما وضوح تصویر بالای صفحه نمایش سبب می‌شود، کاربر کمی تسکین پیدا کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت سازنده برای اینکه روی ال سی دی به راحتی خط نیفتد از فناوری محافظ Corning Gorilla Glass استفاده کرده است. همچنین صفحه نمایش این گوشی توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد و کیفیت آن ۷۲۰P است؛ بدین معنا که اگر با چشم مسلح به صفحه نمایش این گوشی نگاه کنیم با ۷۲۰خط عمودی موازی مواجه خواهیم شد. علاوه بر این کاربر می‌تواند از فناوری لمسی این گوشی حتی هنگامی که دستکش در دست دارد استفاده کند.

محمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

iPhone-apps-vs-Android-apps-2012

نارنجی- توماس ادیسون در مقابل نیکولا تسلا. راجر فدرر در مقابل رافائل نادال. بایرن مونیخ در مقابل بارسلونا. دنیا پر است از رقبای عالی٬ و حوزه تلفن های هوشمند هم استثنا نیست. رقابت بین آیفون و تلفن های مبتنی بر اندروید برای اهالی جامعه فناوری مثل شهرآورد است.

اکثر کاربران امروزی وفادارانه مزایای دستگاه انتخابی خود را به شما می گویند و دلایلی هم ردیف می کنند که چرا انتخاب خودشان از انتخاب سایر افراد روی کره خاکی بهتر است!؟ اما افرادی که هنوز به انتخابی بین تلفن اندرویدی و آیفون نرسیده اند٬ شاید به کمی کمک نیاز داشته باشند. پس بیایید یک راست سر اصل مطلب که بیان نقاط قوت هر یک از رقبای این مقایسه باشد٬ برویم.

محمدزاده بازدید : 76 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

animated

آی تی رسان- در مقاله‌ای که چند ساعت پیش در وب‌سایت منتشر کردیم، یکی از قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۴ را برای شما عزیزان شرح دادیم. حال در این مطلب، هر آنچه دوربین این گوشی برای شما فراهم خواهد آورد را یک‌جا برایتان توضیح می‌دهیم تا با قابلیت‌های عکاسی قوی‌ترین کهکشانی سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

گلکسی اس ۴ را می توان از لحاظ دوربین و کارایی‌هایش، از موبایل‌های دیگر، متمایز دانست. سامسونگ، از بهترین و قوی‌ترین ویژگی ها در این دوربین استفاده کرده است. با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی، نگرانی از بابت رزولوشن عکس وجود نخواهد داشت. اما عکس با کیفیت خوب زمانی بدست می‌آید که دوربین بتواند از پس موقعیت‌های مختلف بر بیاید. در گلکسی اس۴، تنظیمات مختلفی وجود دارد که خیال شما را از این بابت راحت می کند که همۀ این تنظیمات در قسمت Mode (حالت) دوربین وجود دارد.برای اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 44 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

2

آی تی رسان-طبق گزارش‌های انتشار یافته از سوی سامسونگ، دو شرکت اپل و سامسونگ مشغول مذاکره برای خاتمه دادن به شکایات خود در رابطه با حق امتیاز هستند.

خبرگزاری کره تایمز روز دوشنبه اعلام کرد که سامسونگ در تلاش است تا اختلافات مهم خود را پیش از دادگاهی که قرار است ماه نوامبر در آمریکا برگزار شود است برطرف کند.

یکی از منابع اعلام کرده است که این مذاکرات از اوخر سال گذشته در حال انجام است. کمپانی واقع در کوپرتینو گزارش کرده است که چه دو کمپانی به توافق برسند و چه نرسند، درخواست اپل برای ممنوعیت واردات، توقف فروش یا غیره رد شده است.

به باور برخی از منابع دو کمپانی دریافته‌اند که زمان مذاکرات صلح آمیز فرا رسیده است.

ماه ژوین USITC (کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا) اپل را از وارد کردن آیپد ۲ و آیفون ۴ منع کرده بود. زیرا این واردات  از برخی از مفاد حق امتیاز سامسونگ تجاوز می‌کرد. رای نهایی روز اول آگوست و پس از ۶۰ روز بازبینی اعلام خواهد شد و نشان خواهد داد که

آیا سامسونگ هم حق امتیاز اپل را نادیده گرفته است یا نه.

سال ۲۰۱۱ بود که اپل سامسونگ را به دادگاه کشید و رای دادگاه سامسونگ را مجبور به پرداخت یک میلیارد دلار کرد. البته این دعواها بغیر از آمریکا در کشورهای دیگری چون آلمان، فرانسه، ژاپن و ایتالیا هم اتفاق افتاد.

باید دید که آیا بالاخره دو کمپانی تصمیم به صلح همیشگی خواهد گرفت یا نه. شاید صلح بین دو کمپانی باعث صلح بین کاربران دو برند هم بشود.

محمدزاده بازدید : 71 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

images1-600x362

آی تی رسان-با رونق گرفتن بیش از پیش بازار موبایل، شرایط سخت اقتصادی و بالا رفتن قیمت‌ها، خرید و فروش اسمارت فون‌های دست دوم هم رونق گرفته است. خیلی‌ها هستند که ترجیح می‌دهند به جای آنکه مبلغ هنگفتی(در ایران) بابت خرید یک دستگاه تلفن هوشمند نو پرداخت کنند، سه چهارم و یا حتی گاهی اوقات نصف همان هزینه را برای خرید دستگاهی دست دوم، اما ترو تمیز صرف کنند تا هم لذت داشتن دستگاهی پیشرفته را بچشند و هم پول زیادی خرج نکنند. اما پیش از فروش هر تلفن هوشمندی مساله‌ای که ذهن بسیاری را درگیر می‌کند مسایل امنیتی است. اطلاعات شخصی، شماره تلفن‌ها، ایمیل‌ها و بدتر از همه عکس‌ها. در مقاله زیر قصد داریم چند نکته ساده را به دوستانی که قصد فروش دستگاه اندرویدی خود را دارند متذکر شویم. (البته جسارت نباشه همه اینجا متخصص هستند و به تمام این مطالب آگاه)

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 10,823
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت