loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 49 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

1

جی اس ام -همانطور که به شما وعده داده بودیم امروز مقایسه ای بین سه اندرویدی بازار که سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهیم داد، ما نمی‌خواهیم در اینجا بگوییم که کدام گوشی در کل بهتر است و کدام گوشی بدتر است، در اینجا فقط این گوشی‌ها را مقایسه می‌کنیم و با دلایل منطقی در هرقسمت آن گوشی که برنده خواهد شد اعلام می‌کنیم اما در نهایت انتخاب به عهده شما است که با توجه به نیاز خود گوشی مورد نظر را انتخاب کنید.

بسیار خوب مبارزه را شروع می‌کنیم.

محمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

HTC

زومیت-HTC مدت‌ها است که سود خالص را تجربه نکرده است، اما با وجود روند نزولی که طی ماه های اخیر تجربه نموده، به نظر می‌رسد وضعیت از این هم بدتر خواهد شد و این کمپانی پیش بینی کرده است که در سه ماهه آینده، سود عملیاتی شرکت نیز منفی خواهد شد. اچ تی سی از سال ۲۰۰۲ که تاسیس شد تا به امروز «ضرر عملیاتی» نداشته است.

محمدزاده بازدید : 67 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

DSC01314_verge_super_wide

زومیت – نسخه‌ی کوچک‌تر پرچمدار محبوب HTC  با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و امکانات نرم افزاری مشابه با HTC One، تا ماه آینده وارد بازار خواهد شد. گفته می‌شود قیمت گذاری این مدل بسیار منصفانه و تا حد قابل توجهی پایین‌تر از مدل اصلی می‌باشد. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

HTC بالاخره امروز برادر کوچک‌تر پرچمدار محبوبش را با نام HTC One Mini معرفی کرد و به انتظار طرفداران مشتاق خود پایان داد. پردازنده‌ی وان کوچک، یک تراشه‌ی دو هسته‌ای از نوع Snapdragon 400 می‌باشد که با حداکثر فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و به کمک حافظه رم ۱ گیگابایتی، وظیفه‌ی امور پردازشی را بر عهده دارد.

حافظه داخلی دستگاه تنها ۱۶ گیگابایت است و قابل افزایش نیز نخواهد بود. خبری هم از NFC و لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر نیست. البته به نظر می‌آید فرستنده اینفرارد نیز از این مدل حذف شده باشد، هرچند این موضوع به طور جدی به تجربه کاربری دستگاه صدمه‌ای وارد نمی‌کند.

بدنه‌ی دستگاه هم دستخوش تغییرات اندکی شده و حالا، با گوشه‌هایی گرد طرف هستیم. اما با وجود تمامی دگرگونی‌هایی که صورت گرفته، باز هم همان تجربه کاربری بی‌نظیر وان در انتظارتان است.

بنابر گفته‌ی خبرنگاران حاضر در مراسم، تجربه‌ی استفاده از دستگاه کاملا با وعهده‌های HTC برابری کرده و شما در عمل تفاوت چندانی در کارایی و لذت استفاده از مینی با نسخه‌ی اصلی حس نخواهید کرد. همچنین صفحه نمایش ۷۲۰p دستگاه نیز که از نوع Super LCD است، واقعا زیبا و شفاف است و تفاوت چندانی با نمایشگر Full HD وان بزرگ ندارد. تراکم پیکسل‌ها در صفحه نمایش وان مینی، ۳۴۱ پیکسل بر اینچ بوده که واقعا کافی به نظر می‌رسد. برای دیدن عکس های این گوشی به ادامهی مطلب مراجعه کنید.

محمدزاده بازدید : 57 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

500x185xw680-narenji-20130715.jpg,q1373832163.pagespeed.ic.XYIh1kP3Ro

نارنجی - گاهی نگه داشتن آمار تلفن هایی که به روز رسانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد سخت می شود٬ و اینکه تا چه مدت توسط تولیدکنندگان شان پشتیبانی می شوند هم مطرح است. در این جا٬ نگاهی می کنیم به HTC و تلفن های این شرکت که قرار است به اندروید ۴.۲.۲ و سنس ۵ مزین شوند.

از بالا به پایین می آییم. One و Butterfly هر دو اخیرا به روز رسانی مذکور را دریافت کرده اند -یا بسته به مناطق جغرافیایی دریافت خواهند کرد. غیر از این دو٬ تنها تلفن های ۱۰۸۰p که به روز می شوند Droid DNA برای اوپراتور ورایزن و J Butterfly در ژاپن هستند. اما Butterfly S احتمالا از همان ابتدا با اندروید ۴.۲.۲ و سنس ۵ عرضه خواهد شد.گروه دوم٬ پرچمدارهای سال گذشته اچ تی سی هستند. One X و +One X نیز هر دو در یک ماه آینده اندروید ۴.۲.۲ و سنس ۵ را دریافت خواهند کرد. درست پس از آن٬ One XL و One XT و One XC به همراه Evo 4G LTE به روز رسانی خواهند شد.از پرچمدارهای جدید و قدیم که فاصله بگیریم٬ به One S می رسیم که متاسفانه طرد شده و آخرین به روز رسانی آن اندروید ۴.۱.۱ و سنس ۴+ باقی خواهد ماند. البته احتمال دریافت برخی آپدیت ها برای رفع باگ ها٬ وجود دارد.و دست آخر One SV را داریم که اندروید ۴.۲ را دریافت خواهد کرد ولی سنس ۵ را خیر -که این احتمالا به خاطر حافظه کم ۸ گیگابایتی آن است. آیا تلفن شما هم در این فهرست حضور دارد؟

محمدزاده بازدید : 35 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

aa

زومیت – اکنون زمان آن فرا رسیده است تا مجددا نگاهی به گوشی Butterfly S بیاندازیم. نسخه جدید این گوشی قابلیت کار کردن با دو سیم‌کارت را دارد. این ویژگی، بیشتر مناسب کاربران خارج از ایالات متحده و به خصوص آسیای شرقی است. نسخه جدید این گوشی برای اولین بار با رنگ مشکی ظاهر شده است.

گوشی باترفلای اس مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچ از نوع Super LCD 3، دوربین پشتی مدل ۴ UltraPixel، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل، چیپ پردازش تصویر اختصاصی اچ تی سی به نام ImageChip 2، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۶۰۰ با سرعت کلاک ۱٫۶ گیگاهرتز می‌باشد.

این گوشی همچنین مجهز به دو گیگابایت حافظه رم، اندروید نسخه ۴٫۲٫۲ و آخرین نسخه از رابط کاربری سنس اچ تی سی می‌باشد.

برای تو ضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 10,809
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت