loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 124 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

tablet-samsung-galaxy-tab-70-plus-gt-p6200-3g-16-gb_MLB-F-3696101589_012013

زومیت-  از امروز، کاربران تبلت ۷ اینچ گلکسی تب ۲ می‌توانند سیستم عامل خود را به نسخه ۴٫۲٫۲ ارتقا دهند. این اتفاق درست یک روز پس از عرضه بسته بروزرسانی جدید برای گوشی گلکسی اس ۲ پلاس رخ می‌دهد. اگر صاحب یکی از تبلت‌های گلکسی تب ۲ هفت اینچ هستید، بهتر است دستگاه خود را به نسخه جدیدتر اندروید بروزرسانی نمایید.

نسخه ۴٫۲٫۲ از سیستم عامل اندروید شامل تغییرات کوچک ولی کاربردی است. برای مثال می‌توان به اضافه شدن نوار اعلانات مجزا، ویجت‌های مخصوص صفحه قفل، ایجاد حساب‌های کاربری متعدد، دسترسی سریع‌تر به امکانات و اپلیکیشن‌ها و برخی از ویجت‌های جدید و کاربردی موجود در گوشی گلکسی اس ۴ اشاره نمود. همچنین عملکرد باتری در این نسخه بهینه تر از قبل می‌باشد.

عرضه شدن بسته بروزرسانی به نسخه ۴٫۲٫۲ از اندروید آن هم برای دستگاه‌های اندرویدی رده متوسط، نشان دهنده احترام گذاشتن سامسونگ به مصرف کنندگان  است. بسته‌های بروز رسانی جدید عمدتا برای محصولات رده بالا و گران قیمت صورت می‌گیرد، به همین دلیل انجام این کار توسط سامسونگ برای کاربرانی که از محصولات نه چندان گران قیمت این کمپانی استفاده می‌کنند، ارزشمند است.

البته لازم به ذکر است که سامسونگ بارها اعلام نموده است که گوشی‌ گلکسی اس ۳ و فبلت نوت ۲ مستقیما به نسخه ۴٫۳ از اندروید بروزرسانی می‌شوند.

برای دریافت بروزرسانی جدید، می‌توانید از نرم افزار Kies استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که این کار را به صورت مستقیم و بدون نیاز به این نرم افزار انجام داد. کافیست وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید و سپس بخش درباره تبلت را انتخاب نموده  و بعد از آن دریافت آپدیت را انتخاب نمایید.

اما خبر بد اینکه، به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر هیچ بسته بروزرسانی جدیدی را برای تبلت گلکسی تب ۲ نسخه ۷ اینچ عرضه نخواهد نمود. پس، بهتر است از نسخه ۴٫۲٫۲ اندروید بر روی تبلت خود نهایت استفاده را ببرید.

محمدزاده بازدید : 50 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

xacsi-smartphone-2013-narenji-20130801.jpg.pagespeed.ic.hx54StFuhG

نارنجی - گلکسی اس سوم و نوت دو سامسونگ موفق شدند صدر جدول رتبه بندی میزان رضایت مندی مشتریان آمریکایی از اسمارت فون ها را از آن خود کنند و این گونه آیفون را پشت سر بگذارند.

طبق آمار منتشره توسط موسسه American Consumer Satisfaction Index ، سامسونگ که سال گذشته جای چندان مناسبی در این جدول نداشت، امسال توانست با پشت سر گذاردن اپل، جایگاه نخست را از آن خود کند.

محمدزاده بازدید : 117 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

googleplayeditionlead04-533x400

آی تی رسان -اوایل این هفته، نرم افزارMoDaCo.SWITCH برای کاربران پرچم دار اچ تی سی با نام HTC One منتشر گشت که به کاربران اجازه می‌دهد بین رابط کاربری Sense و نسخه خام آندروید گوگل، سوئیچ نمایند!

محمدزاده بازدید : 61 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

S5

آی تی رسان- سامسونگ که در طراحی تلفن های هوشمند توانمند و قدرتمندی همچون گلکسی S4، شهرتی دیرینه و وصف ناپذیر دارد، به دلیل طراحی های فضایی(!) محصولات خود، چندین بار از سوی دوستداران فناوری و تکنولوژی مورد محاکمه قرار گرفته و امید می‌رود که با به ترسیم درآوردن طراحی بسیار زیبا برروی نسل بعدی سری گلکسی S خود، احساسات منتقدان را تحریک ساخته و عنوان زیباترین تلفن همراه سال را از آن خود سازد!

محمدزاده بازدید : 51 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Untitled-1

اندرویدها نیوز-بعد از انتشار نسخه ی ۴٫۳ اندروید سرو صدا  و فیلم های زیادی در سایت ها و رسانه های مخنلف برای تشریح و نمایش این نسخه بر روی کار آمد و ما نیز یکی از بهترین فیلم ها را که به زبانی ساده و از چشم یک کاربر معمولی به تشریح پرداخته است  برای شما قرار دادیم …

                                                                                                                                                            ادامه مطلب و لینک دانلود 

محمدزاده بازدید : 42 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

s

زویت -در کمتر از یک روز پس از مشخص شدن افزایش موقت سرعت کلاک GPU پردازنده Octa گلکسی اس ۴ در نرم افزارهای بنچمارک، برای کسب امتیاز بیشتر، سامسونگ رسما بیانیه‌ای را منتشر نموده و درباره دلیل تغییر فرکانس پردازنده گرافیکی در شرایط مختلف صحبت کرده‌ است.

محمدزاده بازدید : 49 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

1

جی اس ام -همانطور که به شما وعده داده بودیم امروز مقایسه ای بین سه اندرویدی بازار که سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهیم داد، ما نمی‌خواهیم در اینجا بگوییم که کدام گوشی در کل بهتر است و کدام گوشی بدتر است، در اینجا فقط این گوشی‌ها را مقایسه می‌کنیم و با دلایل منطقی در هرقسمت آن گوشی که برنده خواهد شد اعلام می‌کنیم اما در نهایت انتخاب به عهده شما است که با توجه به نیاز خود گوشی مورد نظر را انتخاب کنید.

بسیار خوب مبارزه را شروع می‌کنیم.

محمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

gsmarena_001-narenji-20130730

نارنجی-در بین سایت های تخصصی بررسی سخت افزار٬ برخی از آنها به واسطه قدمت و سابقه شان مرجع به حساب می آیند. Anandtech یکی از آنها است و این بار کشف جالبی انجام داده.

محمدزاده بازدید : 52 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

samsumg

 

زومیت - در آخرین اقدام سامسونگ بر علیه دارندگان گوشی آیفون اپل، این کمپانی کره‌ای سعی نمی‌کند آن‌ها را انسان‌هایی محجور و بی‌ فکر جلوه دهد، در عوض سعی نموده است تا برتری‌های گوشی گلکسی اس ۴ نسبت به آیفون را در عمل به رخ بکشد.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

smartphones_rect

ایستنا - این طور که نتایج حاصل از بررسی‌های جدید شرکت IDC نشان می‌دهد، دو شرکت اپل و سامسونگ همچنان حاکم بازار جهانی تلفن‌های همراه هستند. با این وجود طی فصل دوم سال جاری میلادی سهم آن‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند کاهش یافته است.

محمدزاده بازدید : 38 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

نویسنده.pdf - Adobe Reader

 زومیت - چندی پیش شایعه عرضه نسخه جدیدی از گلکسی نوت ۲ با پردازنده Snapdragon 600 کوالکام به گوش رسید و بنچمارک AnTuTu آن فاش گردید و امروز نیز این تلفن رسما با نام مدل GT-N7108 معرفی شد. نسخه جدید گلکسی نوت ۲ قرار است از طریق اپراتور چینی China Mobile توزیع شود.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

274551_750

ایتنا – سامسونگ حاکمیت خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را گسترده‌تر کرد و توانست طی فصل دوم امسال تقریبا یک‌سوم گوشی‌های هوشمند عرضه شده در جهان را تولید کند.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ان‌دی‌تی‌وی، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند طی فصل دوم سال جاری میلادی در شرایط مناسبی به‌سر می‌برد؛ اما در همین دوره زمانی آیفون اپل نسبت به گوشی‌های هوشمند تولید شده در شرکت کره‌ای سامسونگ و دیگر شرکت‌های آسیایی از عرصه رقابت جا ماند.

محمدزاده بازدید : 41 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

xNote-narenji-20130729.jpg.pagespeed.ic.FoBR5Kmf9z

نارنجی - بنا بر لیست منتشره توسط سایت هندی zauba ، سامسونگ تست های گلکسی نوت سوم را با سه نمایشگر مختلف شروع کرده است. این سایت معتقد است سامسونگ هنوز به تصمیم نهایی در خصوص اندازه نمایشگر نرسیده و برای Galaxy Note III میان اندازه های ۵.۵ اینچ، ۵.۷ اینچ و ۶ اینچ مردد است.

اما اگر به خاطر داشته باشید، کمی پیش از این گزارش های متعددی خبر از انتخاب نمایشگر تقریبا ۵.۷ اینچی برای این فبلت داده بودند. لذا به نظر می رسد که این آمار zauba کمی کهنه شده اند و سامسونگ بالاخره تصمیم نهایی را اتخاذ کرده باشد.

محمدزاده بازدید : 43 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

a387c888272e7e83dad4f5fe343c2c48_XL

زومیت -سامسونگ امروز بطور رسمی گزارش مربوط به عملکرد مالی شرکت را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ ارائه کرد. این کمپانی کره‌ای در سه ماهه دوم امسال توانسته به سود عملیاتی خیره کننده ۸٫۵ میلیارد دلار از درآمد خارق العاده ۵۱ میلیارد دلار دست یابد.

این اعداد و ارقام در کل تاریخ فعالیت سامسونگ بی سابقه بوده است و چه در زمینه درآمد و چه از نظر میزان سود، تا به حال تکرار نشده است.

سامسونگ در گزارش خود اعلام کرده که میزان فروش و عرضه تلفن‌های هوشمند این شرکت در فصل دوم سال ۲۰۱۳ نیز افزایش یافته است. آنها به دلیل عرضه موفق گلکسی اس ۴ توانسته‌اند درآمد بخش موبایل را ۹ درصد افزایش دهند.

محمدزاده بازدید : 76 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

animated

آی تی رسان- در مقاله‌ای که چند ساعت پیش در وب‌سایت منتشر کردیم، یکی از قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۴ را برای شما عزیزان شرح دادیم. حال در این مطلب، هر آنچه دوربین این گوشی برای شما فراهم خواهد آورد را یک‌جا برایتان توضیح می‌دهیم تا با قابلیت‌های عکاسی قوی‌ترین کهکشانی سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

گلکسی اس ۴ را می توان از لحاظ دوربین و کارایی‌هایش، از موبایل‌های دیگر، متمایز دانست. سامسونگ، از بهترین و قوی‌ترین ویژگی ها در این دوربین استفاده کرده است. با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی، نگرانی از بابت رزولوشن عکس وجود نخواهد داشت. اما عکس با کیفیت خوب زمانی بدست می‌آید که دوربین بتواند از پس موقعیت‌های مختلف بر بیاید. در گلکسی اس۴، تنظیمات مختلفی وجود دارد که خیال شما را از این بابت راحت می کند که همۀ این تنظیمات در قسمت Mode (حالت) دوربین وجود دارد.برای اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 44 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

2

آی تی رسان-طبق گزارش‌های انتشار یافته از سوی سامسونگ، دو شرکت اپل و سامسونگ مشغول مذاکره برای خاتمه دادن به شکایات خود در رابطه با حق امتیاز هستند.

خبرگزاری کره تایمز روز دوشنبه اعلام کرد که سامسونگ در تلاش است تا اختلافات مهم خود را پیش از دادگاهی که قرار است ماه نوامبر در آمریکا برگزار شود است برطرف کند.

یکی از منابع اعلام کرده است که این مذاکرات از اوخر سال گذشته در حال انجام است. کمپانی واقع در کوپرتینو گزارش کرده است که چه دو کمپانی به توافق برسند و چه نرسند، درخواست اپل برای ممنوعیت واردات، توقف فروش یا غیره رد شده است.

به باور برخی از منابع دو کمپانی دریافته‌اند که زمان مذاکرات صلح آمیز فرا رسیده است.

ماه ژوین USITC (کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا) اپل را از وارد کردن آیپد ۲ و آیفون ۴ منع کرده بود. زیرا این واردات  از برخی از مفاد حق امتیاز سامسونگ تجاوز می‌کرد. رای نهایی روز اول آگوست و پس از ۶۰ روز بازبینی اعلام خواهد شد و نشان خواهد داد که

آیا سامسونگ هم حق امتیاز اپل را نادیده گرفته است یا نه.

سال ۲۰۱۱ بود که اپل سامسونگ را به دادگاه کشید و رای دادگاه سامسونگ را مجبور به پرداخت یک میلیارد دلار کرد. البته این دعواها بغیر از آمریکا در کشورهای دیگری چون آلمان، فرانسه، ژاپن و ایتالیا هم اتفاق افتاد.

باید دید که آیا بالاخره دو کمپانی تصمیم به صلح همیشگی خواهد گرفت یا نه. شاید صلح بین دو کمپانی باعث صلح بین کاربران دو برند هم بشود.

محمدزاده بازدید : 45 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

b24bccf31933f359683282db276ca778_XL

زومیت – گلکسی نوت ۳ مجهز به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ و حافظه رم ۳ گیگابایت است. چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که تولید ماژول سه گیگابایتی حافظه رم را آغاز کرده است و احتمالا گلکسی نوت ۳ اولین تلفن مجهز به این حافظه خواهد بود.

به نظر می‌رسد سامسونگ به این نتیجه رسیده که صفحه نمایش ۶ اینچ گلکسی مگا برای گلکسی نوت مناسب نیست و ترجیح داده که صفحه نمایش نسل سوم نوت را نسبت به نسل دوم خیلی افزایش ندهد.

گلکسی نوت ۳ از پردازنده Snapdragon 800 با پشتیبانی از فناوری LTE-A بهره می‌برد. سرعت انتقال اطلاعات در این شبکه تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه قابل افزایش است. برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 10,817
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت