loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 117 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (2)

xblogpost-narenji-20130802.jpg.pagespeed.ic.SveEv5IoQM

نارنجی - در گم کردن موبایل خود مهارت دارید؟ نگران نباشید، چرا که تعداد بسیاری از کاربران مانند شما هستند و همین موضوع گوگل را وادار کرده است تا به فکری راه حلی باشد.

دقایقی پیش اعلام شد که این شرکت در نظر دارد تا سرویسی به نام Android Device Manager را در اواخر این ماه معرفی کند که به کاربران اجازه می دهد هنگامی که دستگاه خود را گم کردند راه هایی را برای یافتن آن در اختیار داشته باشند.

محمدزاده بازدید : 104 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

moto-x-narenji-20130802

نارنجی - سرانجام بعد از ماه ها حدس و گمان، شب گذشته شاهد معرفی رسمی موتو ایکس موتورولا بودیم. اما به نظرتان عجیب نیست که موتو ایکس، پرچمدار جدید موتورولا با آخرین نسخه اندروید به بازار ارایه نمی شود؟ شرکتی که خودش متعلق به گوگل است و بسیار عجیب است که برجسته ترین محصولش را با آخرین نسخه سیستم عامل خودش وارد بازار نکند.

محمدزاده بازدید : 112 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

moto-x-narenji-20130802

نارنجی - سرانجام بعد از ماه ها حدس و گمان، شب گذشته شاهد معرفی رسمی موتو ایکس موتورولا بودیم. اما به نظرتان عجیب نیست که موتو ایکس، پرچمدار جدید موتورولا با آخرین نسخه اندروید به بازار ارایه نمی شود؟ شرکتی که خودش متعلق به گوگل است و بسیار عجیب است که برجسته ترین محصولش را با آخرین نسخه سیستم عامل خودش وارد بازار نکند.

محمدزاده بازدید : 30 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

72a4187b8a42e0a81834abd5e32853e1_XL

زومیت- این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بازده ابزارهای اندرویدی پس از چند وقت استفاده، کاهش می‌یابد حتی ابزارهای خانواده نکسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این موضوع در تبلت نکسوس ۷ اول به خوبی حس می‌شد. اما حالا کارشناس وب سایت تخصصی انندتک متوجه شده که در اندروید ۴٫۳ پشتیبانی از TRIM اضافه شده است. TRIM به چه معناست و چه تاثیری در بازده دستگاه دارد؟

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

تبلت-نکسوس-7-2-گوگل-معرفی-شد1

زومیت - از زمان معرفی آیپد و شکل گیری شاخه تبلت ها در دنیای فناوری، همواره بیشترین سهم بازار از آن تبلت اپل بوده است. اما حالا به نظر می‌رسد اندروید در بازار تبلت‌ها نیز یکه تاز شده و بالاخره آیپد را پشت سر گذاشته است.

محمدزاده بازدید : 36 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

nexus-7-533x400

آی تی رسان - نکسوس ۷ موفق‌ترین مدل از این سری و احتمالا پرفروش‌ترین گجت در فروشگاه گوگل پلی بوده است و همانطور که می‌دانید هر دوی آنها هم توسط کمپانی ایسوس تولید شده است. طبق گفته‌های تحلیلگرمینگ چی کو، ظاهرا گوگل تصمیم گرفته است که تغییری در شراکت خود ایجاد کرده و به سمت ال جی دست رفاقت دراز کند.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

xGoogle,P20Hugo,P20Barra-narenji-20130729.jpg.pagespeed.ic.U__RwcrFwM

نارنجی-باید با حقیقت روبرو شد، تا زمان معرفی نکسوس ۷ (۲۰۱۲) تبلت های اندرویدی خوب فروش نمی رفتند. در اصل تنها تبلت موفق اندرویدی قبل از آن٬ کیندل فایر آمازون بود که به نوعی در اکوسیستم اندروید یک خارجی به حساب می آید و آمازون با کشیدن لایه ای کاملا اختصاصی بر روی اندروید٬ حتی فروشگاه و پشتیبانی مجزایی برای آن در نظر گرفته.

 

نکسوس ۷ با حضورش نه فقط ۷ میلیون فروش کرد بلکه وجهه عمومی تبلت های اندرویدی را هم بهبود بخشید و سهم فروش آنها در فصل اخیر را به نزدیک ۵۰ درصد رساند تا تعداد تبلت های اندرویدی فعال٬ از ۱۰ میلیون به ۷۰ میلیون برسید که رشدی بسیار چشمگیر است. ولی با تمام اینها٬ هنوز بیشتر تبلت های اندرویدی پشت سر آیپد قرار دارند و کمبود اپلیکیشن های اختصاصی برای آنها٬ به چشم می آید. اما هوگو بارا از مدیران گوگل٬ می گوید سخت افزارها نیز همپای اپلیکیشن ها نیازمند بهبود جدی هستند.

محمدزاده بازدید : 50 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

GoogleGlass_15

ایستنا- گوگل، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را تشویق کرد تا از طریق استاندارد Android SDK ابزارهای اندرویدی خود را برای عینک هوشمند Glass تولید کنند.

به گزارش فارس به نقل از تِک‌کرانچ، این طور که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهند، شرکت گوگل در آینده نزدیک موج جدید ابزارها و برنامه‌های پرقدرت و کاربردی را برای عینک هوشمند Google Glass روانه بازار می‌کند.

محمدزاده بازدید : 37 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Android-4.3-Jelly-Bean-1ایستنا به نقل از سایت رسمی اندروید نوشت: اندروید ۴.۳ آمده تا یک جیلی بیلی خوشمزه تر از قبلی ها باشد. البته تغییرات وسیع یا چشمگیر نیست. گوگل با این نسخه از اندروید چند ویژگی جدید را به دستگاه های اندرویدی آورده٬ که در اینجا خلاصه به آنها می پردازیم.

محمدزاده بازدید : 47 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

a387c888272e7e83dad4f5fe343c2c48_XL

زومیت-گوگل چهار شنبه، دوم مرداد ماه نسخه‌ی جدیدی از اندروید آبنبات پاستیلی را به همراه نسل دوم از نکسوس ۷ معرفی کرد. نخست به سراغ بخش گرافیکی می‌رویم که گویی بیشترین توجه مهندسان را به خود جلب کرده بهوده است. بافرینگ سه گانه، کاهش تاخیر در پاسخ دهی لمسی، پشتیبانی از vsync به صورت زمان بندی شده، استفاده بهینه از حداکثر توانایی‌های پردازشگر و از همه مهم‌تر پشتیبانی از OpenGL ES 3.0، ویژگی‌های جدیدی هستند که بالاخره به اندروید اضافه شدند. OpenGL ES به توسعه دهندگان بازی‌های موبایل اجازه می‌دهد از نظر گرافیکی، کیفیت اپلیکیشن‌های خود را افزایش داده و مولفه‌های محیطی و بصری بسیار بیشتر و دقیق‌تری را به محصولات خود بی‌افزایند که این موضوع می‌تواند به نزدیک‌تر شدن کیفیت بازی‌های موبایل و کامپیوترهای شخصی کمک شایان توجهی کند.

محمدزاده بازدید : 42 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

NEW-NEXUS-7-TABLET

آی تی رسان- چند روز پیش، تبلت نکسوس ۷ جدید معرفی شد، دستگاهی که تقریبا تمام مشخصات آن تا قبل از معرفی لو رفته بود و چیز چندان جدیدی برای گفتن در سمینار خبری‌اش وجود نداشت! نکسوس ۷ قبلی محصول موفقی از همکاری مشترک گوگل و ایسوس بود که توانست به فروش بالایی نیز دست پیدا کند. حال این دو شرکت امیدوار هستند تا در همکاری جدید خود، موفقیت بیشتری را نیز به دست بیاورند. در این مقاله به ۷ دلیلی که می‌تواند کاربر را به خریدن نکسوس ۷ جدید ترغیب کند، اشاره‌ای خواهیم داشت.  برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 46 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

b24bccf31933f359683282db276ca778_XL

زومیت- سال گذشته و با ورود اولین سری از تبلت نکسوس ۷، بازار تبلت‌های مبتنی بر اندروید، جهشی رو به جلو را تجربه کرد. حال گوگل تمام تلاش خود را بکار بسته تا نسل جدید این تبلت محبوب را قدرتمند تر گذشته راهی بازار کند. در ادامه می‌توانید تفاوت دو نسل از تبلت نکسوس ۷ را به صورت تصویری مشاهده نمایید.

نکسوس ۷ جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون S4 Pro، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و اسپیکرهای استریوی قدرتمند است. همچنین استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل در کنار استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، بسیاری از طرفداران این تبلت را خوشنود کرده است.

تمامی این مشخصات فنی، در دل یک بدنه زیبا و خوش ساخت قرار گرفته‌اند. تغییر مکان پین‌های شارژ و همچنین جک هدفون و میکروفون در نسخه جدید نسکوس ۷ باعث شده است تا علاوه بر کاهش ضخامت، ظاهری شکیل تر به خود بگیرد.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر دو نسل از تبلت نکسوس ۷ که محصول همکاری گوگل و ایسوس هستند را مشاهده نمایید

محمدزاده بازدید : 47 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 زومیت-گوگل همواره به کار کردن بر روی فناوری‌های آینده، مانند عینک هوشمند و پروژه Loon، در آزمایشگاه‌های مخفی خود مشهور است. حال به نظر می‌رسد محققان این شرکت در تلاش هستند تا پلتفرم ترجمه همزمان زبان‌های مختلف را ایجاد کنند.‎ این اقدام باعث خواهد شد تا انقلابی در زمینه ارتباط انسان‌ها با یکدیگر به وجود آید.

با توجه به سخنان «هوگو بارا»، نایب رییس بخش اندروید در گوگل، این شرکت به شدت مشغول توسعه یک فناوری جدید است تا بتواند به صورت تقریبا همزمان، به ترجمه زبان‌ها بپردازد. البته لازم به ذکر است که این پروژه در مراحل ابتدایی طراحی به سر می‌برد.
محققان این پروژه در آزمایشگاه Babel Initiative کمپانی گوگل مشغول کار بر روی توسعه فناوری ترجمه همزمان هستند.
این فناوری شگفت انگیز، گوشی همراه شما را به یک مترجم خبره جهانی بدل خواهد کرد. به عنوان مثال، شما می‌توانید به زبان پارسی صحبت کنید و سخنان شما بلافاصله به زبان‌های مختلف ترجمه خواهد شد.
البته چگونگی کارکرد این تکنولوژی هنوز مشخص نیست. برای مثال هنوز نمی‌دانیم که آیا سخنان، با صدای خود کاربر ترجمه و پخش می‌شوند و یا سخنان ابتدا به متن تبدیل شده و سپس به زبان‌های مختلف ترجمه خواهند شد.برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 68 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

title

آی تی رسان – همانطور که در جریان هستید یکی از مهمترین اسمارت‌فون‌هایی که مدت‌هاست شایعات فراوانی را پیرامون خود می‌بیند Moto X موتورولا می‌باشد. تا چندین ماه پیش همگان سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند را برای آن تصور می‌کردند اما چند وقتی است که شایعه شده این محصول موتورولا که تحت نظارت مستقیم گوگل ساخته می‌شود قدرت سخت‌افزاری مشابه پرچم‌داران سال گذشته دیگر کمپانی‌ها دارد اما در عوض کلکسیونی است از سوپرایزها و ابداعات نوین که شما را به خرید آن علاقه‌مند می‌کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 10,806
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت