loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 65 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

خ4- Adobe Reader

زومیت - خواندیم که گوگل, اندروید ۴.۳ را معرفی کرد و با برخی از ویژگی‌های ریز و درشت آن آشنا شدیم. حالا در این مطلب به دو مورد دیگر می‌پردازیم که شاید تا کنون قدری ناآشنا مانده باشند. با زومیت همراه باشید.

محمدزاده بازدید : 50 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

xacsi-smartphone-2013-narenji-20130801.jpg.pagespeed.ic.hx54StFuhG

نارنجی - گلکسی اس سوم و نوت دو سامسونگ موفق شدند صدر جدول رتبه بندی میزان رضایت مندی مشتریان آمریکایی از اسمارت فون ها را از آن خود کنند و این گونه آیفون را پشت سر بگذارند.

طبق آمار منتشره توسط موسسه American Consumer Satisfaction Index ، سامسونگ که سال گذشته جای چندان مناسبی در این جدول نداشت، امسال توانست با پشت سر گذاردن اپل، جایگاه نخست را از آن خود کند.

محمدزاده بازدید : 57 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

of

زومیت - کمی بیش از یک ماه پیش، مایکروسافت مجموعه آفیس خود را برای آیفون عرضه کرد و حالا این مجموعه را برای کاربران اندروید نیز ارائه کرده است. مجموعه آفیس مایکروسافت در گوگل پلی قرار گرفته است و کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی قادر به خرید آن خواهند بود.

محمدزاده بازدید : 43 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

w680-narenji-20130730_0

 

نارنجی-تحقیقی که اخیرا توسط OpenSignal صورت گرفته٬ با دقتی کامل نشان می دهد که دنیای اندروید چقدر متنوع یا از دیدگاهی دیگر٬ از هم گسیخته ولی در عین حال بزرگ و رو به رشد است.

تفاوت ها بین سهم شرکت ها٬ مشخصات سخت افزاری٬ ابعاد نمایشگر و البته نسخه سیستم عامل محصولات٬ در این تحقیق به صورت جالبی مورد بررسی و نمایش آماری قرار گرفته.

محمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Aqua Z.pdf - Adobe Reader

زومیت-عکاسی در زیر آب، جذابیت‌های خاصی دارد، اما هنوز با مشکلاتی رو به رو است. صفحه نمایش لمسی تلفن‌های هوشمند در زیر آب به درستی عمل نمی‌کنند و از دکمه‌ فیزیکی شاتر هم در اکثر تلفن‌های ضد آب خبری نیست. این موضوع انگیزه‌ای شد برای ساخت اپلیکیشنی که این مسئله را با استفاده از سنسور نزدیکی تلفن و به کار گیری آن به عنوان دکمه‌ی شاتر، حل می‌کند.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

تبلت-نکسوس-7-2-گوگل-معرفی-شد1

زومیت - از زمان معرفی آیپد و شکل گیری شاخه تبلت ها در دنیای فناوری، همواره بیشترین سهم بازار از آن تبلت اپل بوده است. اما حالا به نظر می‌رسد اندروید در بازار تبلت‌ها نیز یکه تاز شده و بالاخره آیپد را پشت سر گذاشته است.

محمدزاده بازدید : 43 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

android-security-flaw

آی تی رسان -مساله امنیت همواره یکی از دغدغه‌های کاربران تلفن‌های هوشمند بوده است. با در نظر گرفتن این مورد که تقریبا تمامی زندگی‌امان در تلفن‌های هوشمند ذخیره است، پس باید از نظر امنیتی هم در حد زندگی از آنها نگهداری شود. در مقاله زیر ۱۰ برنامه‌ای را که از پیام‌ها، تماس‌ها، و اطلاعات مرور وب شما محافظت می‌کنند معرفی خواهیم کرد. این ۱۰ برنامه با ضمانت کامل از تماس‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و اطلاعات مرور وب حفاظت می‌کنند، تا جایی که دیگر نگران چیزی نباشید.

محمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

screen-shot-2013-05-24-at-12-42-04-pm

آی تی رسان- ظاهرا گوگل تصمیم گرفته است به جای آنکه جان مصرف کنندگانش را تا آمدن کیک لیمویی به لب رساند، آخرین نسخه از آبنبات ژله‌ای را به عنوان “کاچی به از هیچی” روانه  بازار کند، تا شاید ته دلی از این مصرف کنندگان همیشه در صحنه بگیرد. تشبیه این نسخه به کاچی هم بی علت نیست. بالاخره کیک لیمویی کجا و این کجا! اما خب این کاچی ما هم نسبت به ورژن پیشین خود تغییراتی هر چند اندک کرده است. قرار است در نوشته زیر به این تفاوت‌های اصلی این دو نسخه بپردازیم و بگردیم تا شاید بهانه‌ای پیدا کنیم برای خداحافظی با نسخه ۴٫۲ و سلام به ۴٫۳٫

محمدزاده بازدید : 50 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

GoogleGlass_15

ایستنا- گوگل، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را تشویق کرد تا از طریق استاندارد Android SDK ابزارهای اندرویدی خود را برای عینک هوشمند Glass تولید کنند.

به گزارش فارس به نقل از تِک‌کرانچ، این طور که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهند، شرکت گوگل در آینده نزدیک موج جدید ابزارها و برنامه‌های پرقدرت و کاربردی را برای عینک هوشمند Google Glass روانه بازار می‌کند.

محمدزاده بازدید : 47 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

focal-1

نارنجی - کمتر طرفدار اندروید هست که گروه سیانوژن مد و سفت‌افزار اختصاصی آن را نشناسد. جدیدترین پروژه آنها در این زمینه Nemesis نام دارد که نسخه ای جدید از دستاوردهای این گروه به شمار می رود و قصد دارد “بهترین تجربه سیستم عامل شخصی شده” تاکنون را رقم بزند.

ویژگی های خاص پروژه نمسیس هنوز در پس پرده است ولی یکی از مواردی که اعلام شده٬ Focal نام دارد: یک اپلیکیشن دوربین همه کاره٬ قدرتمند و تک. فوکال دارای رابط کاربری مبتنی بر ویجت است که دسترسی به تنظیمات مختلف دوربین را آسان می کند. حتی دستور صوتی برای عکس گرفتن نیز در فوکال گنجانده شده.

محمدزاده بازدید : 37 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Android-4.3-Jelly-Bean-1ایستنا به نقل از سایت رسمی اندروید نوشت: اندروید ۴.۳ آمده تا یک جیلی بیلی خوشمزه تر از قبلی ها باشد. البته تغییرات وسیع یا چشمگیر نیست. گوگل با این نسخه از اندروید چند ویژگی جدید را به دستگاه های اندرویدی آورده٬ که در اینجا خلاصه به آنها می پردازیم.

محمدزاده بازدید : 64 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

htc-one-m7-silver

ایستنا-اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آندروید با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هستید، میتوانید در ادامه با ۵ گوشی برتر آندرویدی دو سیم کارته موجود در بازار ایران به انتخاب آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) آشنا شوید :

۱- HTC One Dual Sim – اچ تی سی وان دو سیم کارت.برای دیدن گوشی های دیگر با قیمت به ادامه مطلب بروید.

محمدزاده بازدید : 49 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

iPhone-apps-vs-Android-apps-2012

نارنجی- توماس ادیسون در مقابل نیکولا تسلا. راجر فدرر در مقابل رافائل نادال. بایرن مونیخ در مقابل بارسلونا. دنیا پر است از رقبای عالی٬ و حوزه تلفن های هوشمند هم استثنا نیست. رقابت بین آیفون و تلفن های مبتنی بر اندروید برای اهالی جامعه فناوری مثل شهرآورد است.

اکثر کاربران امروزی وفادارانه مزایای دستگاه انتخابی خود را به شما می گویند و دلایلی هم ردیف می کنند که چرا انتخاب خودشان از انتخاب سایر افراد روی کره خاکی بهتر است!؟ اما افرادی که هنوز به انتخابی بین تلفن اندرویدی و آیفون نرسیده اند٬ شاید به کمی کمک نیاز داشته باشند. پس بیایید یک راست سر اصل مطلب که بیان نقاط قوت هر یک از رقبای این مقایسه باشد٬ برویم.

محمدزاده بازدید : 71 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

images1-600x362

آی تی رسان-با رونق گرفتن بیش از پیش بازار موبایل، شرایط سخت اقتصادی و بالا رفتن قیمت‌ها، خرید و فروش اسمارت فون‌های دست دوم هم رونق گرفته است. خیلی‌ها هستند که ترجیح می‌دهند به جای آنکه مبلغ هنگفتی(در ایران) بابت خرید یک دستگاه تلفن هوشمند نو پرداخت کنند، سه چهارم و یا حتی گاهی اوقات نصف همان هزینه را برای خرید دستگاهی دست دوم، اما ترو تمیز صرف کنند تا هم لذت داشتن دستگاهی پیشرفته را بچشند و هم پول زیادی خرج نکنند. اما پیش از فروش هر تلفن هوشمندی مساله‌ای که ذهن بسیاری را درگیر می‌کند مسایل امنیتی است. اطلاعات شخصی، شماره تلفن‌ها، ایمیل‌ها و بدتر از همه عکس‌ها. در مقاله زیر قصد داریم چند نکته ساده را به دوستانی که قصد فروش دستگاه اندرویدی خود را دارند متذکر شویم. (البته جسارت نباشه همه اینجا متخصص هستند و به تمام این مطالب آگاه)

محمدزاده بازدید : 99 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

خبر آنلاین-فناوری اطلاعات > نرم افزار – جدید ترین سیستم عامل آندروید موسوم به Key Lime Pie یا آندروید ۵٫۰ در اکتبر و هم زمان با جشن تولد ۵ سالگی آندروید، عرضه خواهد شد.

کیک لیمویی یا همان Key Lime Pie قرار است تغییرات جدیدی را در خود داشته باشد که مهمترین آن به گفته کارشناسان، عملکرد و پرفورمنس سیستم، چند اجرایی شدن اپ ها خواهد بود.

بسیاری از کاربران لیستی از آرزوهای خود برای این سیستم عامل تهیه کرده اند که در اینجا سعی می کنیم ۱۲ ویژگی یا فیچر مورد نظر را با هم بررسی کنیم:

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 10,822
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت