loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Aqua Z.pdf - Adobe Reader

زومیت-عکاسی در زیر آب، جذابیت‌های خاصی دارد، اما هنوز با مشکلاتی رو به رو است. صفحه نمایش لمسی تلفن‌های هوشمند در زیر آب به درستی عمل نمی‌کنند و از دکمه‌ فیزیکی شاتر هم در اکثر تلفن‌های ضد آب خبری نیست. این موضوع انگیزه‌ای شد برای ساخت اپلیکیشنی که این مسئله را با استفاده از سنسور نزدیکی تلفن و به کار گیری آن به عنوان دکمه‌ی شاتر، حل می‌کند.

محمدزاده بازدید : 45 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

gsmarena_001-narenji-20130730

نارنجی-در بین سایت های تخصصی بررسی سخت افزار٬ برخی از آنها به واسطه قدمت و سابقه شان مرجع به حساب می آیند. Anandtech یکی از آنها است و این بار کشف جالبی انجام داده.

محمدزاده بازدید : 49 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

lg

زومیت - ال جی طی چندماه اخیر در بازار تلفن‌های هوشمند بسیار خوب عمل نموده و با ارائه محصولات جذابی همچون نکسوس ۴ و اپتیمس جی توانسته نظر بسیاری از مخاطبان سخت گیر تلفن‌های هوشمند را به خود جلب کند. این کمپانی نوآوری‌های ستودنی همچون QSlide را نیز وارد دنیای اندروید کرده است. اما نکته جالب توجه در مورد این شرکت و رقیب قدرتمند کره‌ایش، سامسونگ، این است که این دوکمپانی به راحتی از فناوری و محصولات یکدیگر کپی می‌کنند.

محمدزاده بازدید : 52 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

samsumg

 

زومیت - در آخرین اقدام سامسونگ بر علیه دارندگان گوشی آیفون اپل، این کمپانی کره‌ای سعی نمی‌کند آن‌ها را انسان‌هایی محجور و بی‌ فکر جلوه دهد، در عوض سعی نموده است تا برتری‌های گوشی گلکسی اس ۴ نسبت به آیفون را در عمل به رخ بکشد.

محمدزاده بازدید : 30 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

72a4187b8a42e0a81834abd5e32853e1_XL

زومیت- این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بازده ابزارهای اندرویدی پس از چند وقت استفاده، کاهش می‌یابد حتی ابزارهای خانواده نکسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این موضوع در تبلت نکسوس ۷ اول به خوبی حس می‌شد. اما حالا کارشناس وب سایت تخصصی انندتک متوجه شده که در اندروید ۴٫۳ پشتیبانی از TRIM اضافه شده است. TRIM به چه معناست و چه تاثیری در بازده دستگاه دارد؟

محمدزاده بازدید : 54 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

xperia_tablet_z_28_zoomit

 زومیت - قصد تهیه یک تبلت برای وب‌گردی، سرگرمی و لذت بردن از اکوسیستم اندروید را دارید، اما علاوه بر کارایی، کیفیت ساخت و دوام دستگاه نیز برایتان اهمیت دارد؟ از طرفی بدتان نمی‌آید قادر باشید در زیر باران و یا حتی در استخر از تبلت خود استفاده کنید؟ شاید Xperia Tablet Z سونی، انتخاب مناسب شما باشد. در این مقاله قصد داریم تبلت باریک و زیبای سونی را مورد نقد و بررسی قرار داده و نقاط قوت و ضعف آن را برشماریم. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

876543

آی تی رسان - در یک مسابقه بسیار عجیب و حساس با ما باشید تا دو گوشی از دو رده کاملا متفاوت را در میدان مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای طاقت فرسا به مصاف یک‌دیگر بفرستیم!

اولین گوشی یکی از میان رده هاست که فراتر از انتظارات همگان عمل کرده و بسیاری از پرچمداران را با قدرت خود شرمنده ساخته است! بله، این مدل چیزی نیست جز Xperia SP! اما به گوشی دوم می‌رسیم، ابرغول و پرچمدار ال‌جی، اپتیموس جی پرو که به واقع به قدری قدرتمند است که کلمه‌ای برای بیان آن یافت نمی‌شود! مطمئنا شما هم از این مسابقه متعجب شده‌اید اما به هر حال به سراغ این نبرد میان‌رده‌ای با ابر غول می‌رویم! پس آماده باشید!

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

تبلت-نکسوس-7-2-گوگل-معرفی-شد1

زومیت - از زمان معرفی آیپد و شکل گیری شاخه تبلت ها در دنیای فناوری، همواره بیشترین سهم بازار از آن تبلت اپل بوده است. اما حالا به نظر می‌رسد اندروید در بازار تبلت‌ها نیز یکه تاز شده و بالاخره آیپد را پشت سر گذاشته است.

محمدزاده بازدید : 43 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

android-security-flaw

آی تی رسان -مساله امنیت همواره یکی از دغدغه‌های کاربران تلفن‌های هوشمند بوده است. با در نظر گرفتن این مورد که تقریبا تمامی زندگی‌امان در تلفن‌های هوشمند ذخیره است، پس باید از نظر امنیتی هم در حد زندگی از آنها نگهداری شود. در مقاله زیر ۱۰ برنامه‌ای را که از پیام‌ها، تماس‌ها، و اطلاعات مرور وب شما محافظت می‌کنند معرفی خواهیم کرد. این ۱۰ برنامه با ضمانت کامل از تماس‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و اطلاعات مرور وب حفاظت می‌کنند، تا جایی که دیگر نگران چیزی نباشید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 10,829
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت