loading...
اندروید نیوز
محمدزاده بازدید : 112 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

x159210549-645x250-narenji-20130801.jpg.pagespeed.ic.NDSd6reMxF (1)

نارنجی - سونی به تازگی گزارش فصل اول سال مالی ۲۰۱۳ خود را اعلام کرده که نشان از درآمد ۱۷.۳ میلیارد دلاری این شرکت دارد. عددی که رشد ۱۳ درصدی سالیانه را به رخ می کشد و بخش عمده ای از آن را باید مدیون افزایش علاقه بازار به اسمارت فون های این شرکت دانست.

سونی در مراسم اعلام نتایج فصل اول مالی ۲۰۱۳ خود اعلام نمود که طی این مدت موفق به فروش ۹.۶ میلیون عدد تلفن هوشمند شده است. این در حالی است که فروش فصل اول مالی ۲۰۱۳ این شرکت تنها ۷.۴ میلیون دستگاه بوده است.

محمدزاده بازدید : 48 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

xSony-i1-Honami-2-narenji-20130801_1.jpg.pagespeed.ic.FVh1olGvgJ

نارنجی - هونامی قرار است یک جهش بلند برای سونی باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ محصولات خوبی معرفی کرده و بعد از معرفی اکسپریا Z و اکسپریا Z اولترا٬ می رود تا در ماه آینده هونامی (با نام احتمالی اکسپریا i1 ) را معرفی کند.

محمدزاده بازدید : 48 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

sony-xperia-z-ultra-1-600x400

آی تی رسان - سونی به تازگی بروزرسانی های جدید نرم افزاری خود را برای دو غول هوشمند ژاپنی اکسپریا Z و ZL، منتشر ساخته است. هر دو بسته بروزرسانی، پیشرفت های مشابهی را برای بهبود عملکرد حساسیت لمسی، سیگنال و سرعت دو مدل آورده است اگرچه بازهم این دو فریمور ارائه شده، بر آندروید ۴٫۲٫۲ ثابت قدم، بوده و قصد ندارند پای آندروید ۴٫۳ را به این پرچم داران اکسپریایی، باز نمایند!

محمدزاده بازدید : 49 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

xgsmarena_001-narenji-20130731.jpg.pagespeed.ic.5_c4Quotdw

نارنجی -سونی اکسپریا زد اولترا نه فقط با صفحه نمایشگر بزرگش چشم ها را معطوف خود کرده بلکه جزو معدود دستگاه هایی است که با قلب اسنپ دراگون ۸۰۰ زنده است. دو گیگابایت رم در کنار جی.پی.یوی آدرنو ۳۰۰ در کنار غول-پردازنده دستگاه حرفی باقی نمی گذارد. وبگاه جی.اس.ام آرنا فرصت کرده این تلفن را در دست ( احتمالاً دو دست ) بگیرد و چند بنچمارک و آزمایش روی آن اجرا کند.

محمدزاده بازدید : 44 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

xperia

زومیت -زمان زیادی تا معرفی پرچمدار بعدی سونی با نام رمز هونامی باقی نمانده است و از آنجایی که تقریبا تمام مشخصات فنی و تصاویر آن به بیرون درز کرده، حالا دید نسبتا کاملی نسبت به آن داریم. امروز نیز دو تصویر جدید از هونامی فاش شده در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

محمدزاده بازدید : 49 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

1

جی اس ام -همانطور که به شما وعده داده بودیم امروز مقایسه ای بین سه اندرویدی بازار که سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهیم داد، ما نمی‌خواهیم در اینجا بگوییم که کدام گوشی در کل بهتر است و کدام گوشی بدتر است، در اینجا فقط این گوشی‌ها را مقایسه می‌کنیم و با دلایل منطقی در هرقسمت آن گوشی که برنده خواهد شد اعلام می‌کنیم اما در نهایت انتخاب به عهده شما است که با توجه به نیاز خود گوشی مورد نظر را انتخاب کنید.

بسیار خوب مبارزه را شروع می‌کنیم.

محمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

1-Header-narenji-20130730_0

نارنجی-سونی i1 هونامی، که با کد C6903 هم شناخته می شود یکی از هیجان انگیز ترین دستگاه هایی است که برای پاییز یا زمستان امسال منتظرش هستیم؛ از قرار معلوم هونامی بهترین دوربین را در بین تلفن های اندرویدی خواهد داشت. حالا i1 در GFXBench قرار گرفته و خیلی از جزئیات آن مشخص شده است.

اول از همه نمایشگر آن قطعاً ۱۰۸۰p full HD خواهد بود و در سینه خود پردازنده کوالکوم اسنپدراگون ۸۰۰ را خواهد داشت. گرافیک خارق العاده آدرنو ۳۳۰ هم قرار است به خوبی از پس پردازش های گرافیکی سنگین بر آید. فقط موضوعی که کمی «ای کاش» در خود دارد نسخه اندروید آن است که ظاهراً قرار است این تلفن هوشمند با جیلی بیلی ۴٫۲٫۲ و نه آخرین نسخه (۴٫۳) اندروید عرضه شود.

هونامی، به تازگی گواهی FCC را دریافت کرده و باید به زودی منتظر معرفی رسمی آن از سوی سونی باشیم.

محمدزاده بازدید : 48 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Aqua Z.pdf - Adobe Reader

زومیت-عکاسی در زیر آب، جذابیت‌های خاصی دارد، اما هنوز با مشکلاتی رو به رو است. صفحه نمایش لمسی تلفن‌های هوشمند در زیر آب به درستی عمل نمی‌کنند و از دکمه‌ فیزیکی شاتر هم در اکثر تلفن‌های ضد آب خبری نیست. این موضوع انگیزه‌ای شد برای ساخت اپلیکیشنی که این مسئله را با استفاده از سنسور نزدیکی تلفن و به کار گیری آن به عنوان دکمه‌ی شاتر، حل می‌کند.

محمدزاده بازدید : 54 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

xperia_tablet_z_28_zoomit

 زومیت - قصد تهیه یک تبلت برای وب‌گردی، سرگرمی و لذت بردن از اکوسیستم اندروید را دارید، اما علاوه بر کارایی، کیفیت ساخت و دوام دستگاه نیز برایتان اهمیت دارد؟ از طرفی بدتان نمی‌آید قادر باشید در زیر باران و یا حتی در استخر از تبلت خود استفاده کنید؟ شاید Xperia Tablet Z سونی، انتخاب مناسب شما باشد. در این مقاله قصد داریم تبلت باریک و زیبای سونی را مورد نقد و بررسی قرار داده و نقاط قوت و ضعف آن را برشماریم. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.

محمدزاده بازدید : 46 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

876543

آی تی رسان - در یک مسابقه بسیار عجیب و حساس با ما باشید تا دو گوشی از دو رده کاملا متفاوت را در میدان مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای طاقت فرسا به مصاف یک‌دیگر بفرستیم!

اولین گوشی یکی از میان رده هاست که فراتر از انتظارات همگان عمل کرده و بسیاری از پرچمداران را با قدرت خود شرمنده ساخته است! بله، این مدل چیزی نیست جز Xperia SP! اما به گوشی دوم می‌رسیم، ابرغول و پرچمدار ال‌جی، اپتیموس جی پرو که به واقع به قدری قدرتمند است که کلمه‌ای برای بیان آن یافت نمی‌شود! مطمئنا شما هم از این مسابقه متعجب شده‌اید اما به هر حال به سراغ این نبرد میان‌رده‌ای با ابر غول می‌رویم! پس آماده باشید!

محمدزاده بازدید : 44 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

1-Header-narenji-20130726_1

نارنجی- اندروید ۴٫۳ جیلی بیلی چهارشنبه معرفی شد و هر یک از شرکت های سازنده، کم کم برنامه به روز رسانی خود را اعلام می کنند. سونی هم تلفن هایی که در صف دریافت نسخه جدید هستند را معرفی کرده است.

سونی اکسپریا Z، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR، اکسپریا تبلت Z، اکسپریا SP و البته سنگین وزن سونی یعنی اکسپریا Z Ultra مدل هایی هستند که به هنگام رسانی آنها تایید شده است. همچنین به روز رسانی مدل های دیگری که در فهرست نیامده اند نیز محتمل است.

محمدزاده بازدید : 42 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

خبر آنلاین-امروز Xperia ZR جدید را با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای Full HD در زیر آب، معرفی کرد.

این تلفن هوشمند مبتنی بر Android با داشتن یک صفحۀ نمایش ۴.۶ اینچیReality display با کیفیت HD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع، پردازشگر چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ S4 Pro و پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم ۴G LTE، فن‌آوری و محتوایی پیشرو را ارائه می‌کند. برای اطلاعات  بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 10,813
  • بهترین ها

     آپلود رایگان عکس                                      

     گوشی Mateهواوی گرم اما پرسرعت